Jag har inte tid.......

5kommentarer

.......med trasiga gräsklippare. Helt sjukt, hur kan båda mina gräsklippare gå sönder på en och samma dag. Hur som så plockade jag isär en av den och mosade in den i skuffen så nu ska den få åka till någon som förhoppningsvis kan laga den åt mig tills jag åker till stugan nästa gång. Som tur är så är jag ju inte sysslolös. Det har varit en underbar dag i gassande sol med doften av nyutslagen syren. Fåglarna kvittrar och duvorna kurrar, bara till att njuta.
 
 
:-)

5 kommentarer

TantGlad

22 May 2015 05:34

Nämen.......värsta oturen må jag säga. Man vill ju de ska funka.
Ha en underbar fredag trots allt vännen.
Kramkram.

MartinaOlsson

23 May 2015 00:03

hej! allt bra? :)

TantGlad

23 May 2015 11:31

Tittar in och önskar dig en trevlig pingst.

Kramkram.

Micke

23 May 2015 13:44

Har ingen gräsklippare jag..har ingen gräsmatta heller här hemma...men det fungerar det med.
Hoppas de får ordning på det.

Ha en fin afton :)

Jasmine

23 May 2015 16:46

Usch tråkigt när saker går sönder!

Kommentera

Publiceras ej