Hur svårt kan det vara!?

6kommentarer

Håller på att packa lite eftersom jag ska åka iväg till Karlstad några dagar. Kan ju inte vara så svårt kan man tycka det är ju bara måndag till onsdag. Men nu har jag plockat fram innehållet från halva garderoben, provat och plockat fram annat. Ska det vara ledigt och bekvämt eller något som sitter lite bättre men inte lika skönt. Ska man klä sig varm ifall det är kallt, kjol eller långbyxor. Ska jag ta den långa eller kort jackan OCH så ska det vara skor också eller så tar jag kängorna. Kofta är ju alltid skönt, tar den svarta men då kan jag ju inte ta den svarta tröjan då blir det ju för mörkt. Jag har nog kommit på vad problemet är.... mjukisbyxor och fleecetröja kan man ju inte alltid gå omkring..... då hade allt varit mycket enklare. Nu är resväskan full och ändå har jag inget att ta på mig.
 
Enklare att vara fågel :-)
 
 
 
Hahaha.... :-)
 
 
 

6 kommentarer

Anne-christine

03 May 2015 20:28

Hahahahaha............Det du skriver om har kunnat varit jag. Tänk att det ska vara så svårt att packa och veta. vad man ska ha med sig . Oftast så drar man med sig alldeles för mycket
Trevlig resa.
Varm kram.

Annika

03 May 2015 21:23

Det är skitsvårt....har alltid för mycket eller fel kläder med sig hur mycket man än anstränger sig. Ha nu bra dagar i Karlstad.
Kramen.

Spanaren

04 May 2015 07:10

Sköna lediga kläder ska med. Riktiga skor att gå i för att kunna njuta vid längre prommisar. Koftan är ett måste *ler*
Underbar bild!
/kram

Bosse Lidén

04 May 2015 14:20

Sola skiner väl alltid i Karlstad? :) Jag tycker det är svårt att packa kläder inför en resa. En klar fördel om bilen är med. För då ökar möjligheterna. Trevlig tripp. Kram

Soffie

04 May 2015 22:12

Ja jisses det kan verkligen vara svårt att packa , å vad roligt det ska bli att ses imorrn😄

Maria

05 May 2015 12:10

Du milde tid, o när man kommer hem har man bara använt en liten del. :) Kram!

Kommentera

Publiceras ej