Boot Camp!

2kommentarer

Dottern har dragit iväg mig på träning som ska ge styrka, smidighet, uthållighet och massor av frisk luft. Innan passen är det segt att ta sig ut, men efteråt så är jag lika glad varje gång jag går hem. Just nu är mina ben så trötta av allt springande och hoppande, lite fundersam över hur det kommer att kännas i morgon är jag allt. Tur man är ledig i natt för annars hade jag nog behövt mera omsorg än brukarna vi besöker.
 
Sonen har skickat ett foto från Australien.
År så glad att jag lämnade kvar min ena kamera hos honom när man får så fina foto som ersättning.
 
 
Natti natti!!
 
 
 
 

2 kommentarer

S

17 Mar 2015 23:01

Wow, vilken bild!

Så hurtig du är, kul - och i värsta fall kan du väl låna med dig en rullstol hem eller något ;)

Kram!

AnnaKK

18 Mar 2015 09:13

Fick lov att googla "boot camp" för det var ett nytt uttryck för mej. Tror absolut att jag föredrar din sons tjusiga foto före ett pass i det! ;-)

Kommentera

Publiceras ej