Vinterlov!

3kommentarer

Sonen på andra sidan jordklotet har vinterlov nu, undrar ifall det är han som har behållit värmen hos sig. Har man vinterlov så borde det ju det vara kallare där än sommaren som vi råkar ha här i Sverige. Hur som så är midsommaren avklarad. Den började med jobb och avslutades med jobb, där emellan så hade jag väldigt trevligt på Öland. Fattar inte hur det kan vara så gott med nypotatis, gräddfil och matjessill. Jordgubbstårtan med vaniljvisp avslutades med att jag hamnade i matkoma. Tur att alla barnen höll oss sysselsatt och på benen. Solen tittade fram ibland, där emellan så fick vi skina själva och det kan jag lova att vi var bra på.
 
 
Hoppas ni också haft en trevlig helg!
 
:-)
 
 

3 kommentarer

TantGlad

23 Jun 2015 06:16

Låter som ni har haft det toppen där på Öland.
Nog får man paltkoma allt, efter sådär mycket godsaker. Men Äre midsommar så är det. Bara att njuta av allt goda.
Bra att ni hade barn som häll igång haha.
Ha nu en skön tisdag.
Kramkram och tack för en vacker bild

Spanaren

23 Jun 2015 13:19

Underbart foto ... lånar denna bild ... vet att jag har lov bara jag säger till om det :-)
Underbart att höra att din midsommar blev bra trots jobb och så vidare. Var rädd om dig/ kram

S

24 Jun 2015 10:48

Så vackert! Vad vore tillvaron utan moln.

Mycket mat här också, fast det bara var vi två, och inga barn som höll oss igång, så här pratar vi paltkoma. ;)

Ha det så bra, solsken eller ej
Kram!

Kommentera

Publiceras ej