Sveriges Nationaldag!

5kommentarer

Idag så vajar vår fina flagga vart än mina ögon ser. Solen skiner, vindarna är ljumna, syrenen doftar, svanungarna i viken simmar lugnt omkring, människor ler och på frukostserveringarna är det fullt av hungriga gäster. Nyklippta gräsmattor och rabatter med olika färgteman får staden att se ut som om kungen skulle komma. Förvånad över att staden i så tidig morgonstund redan är full av liv. Nu är min väska packad för min blå ska ta mig till Kalmar där barnbarn väntar på att få busa med mig medan föräldrarna ska få gå på bröllop.
 

Önskar och hoppas att solen ska skina
över hela vårt vackra Sverige idag :-)

5 kommentarer

S

06 Jun 2015 11:27

Låter underbart! Här är det åskvarning på förmiddagen, men lite senare tänkte vi inviga grillen. :)

Ha det så fint du bara kan!
Kram!

Anne-christine

07 Jun 2015 07:08

Busa ...så kul hehe.
Ha en underbar söndag fina du.
Fin bild och Kramkram.

Anonym

07 Jun 2015 12:18

Hoppas att ni fick riktigt bra bus och kul tillsammans! Firade också nationaldag, på mitt sätt. Strosade runt på stan med en kompis. Än slank vi in på ett lunchställe, än på ett fik... och så promenerade vi däremellan en massa. Solen var med oss ibland och då gällde det att njuta av gratis D-vitaminer.

Trevlig söndag!
Kramar

Ailas

07 Jun 2015 12:21

Den föregående "anonyma" kommentaren var från mig. Var lite för snabb på något sätt, så den slank iväg olovligen. :)

Men nu kan jag ju krama dig en gång till, bra va'? :)

Kram!

Spanaren

08 Jun 2015 07:41

Vilka vackra poetiska ord till din vackra bild *njuter*
Härligt att du har så fin familj och åt så gott på IKEA/kram

Kommentera

Publiceras ej