Kramkalas!

0kommentarer

Famnen full av mumsiga kramar och pussa är jag nu tillbaka i min lya. Med en stor kopp te och lite foto att titta igenom sitter jag nu här medan jag laddar inför en jobbnatt på öarna. När jag nu ändå var så nära Kalmar så fick det bli en runda till Ikea också. Dotter med familj var också sugna. Det är en väldig trevliga syssla att strosa runt där för att få nya idéer, hungrig blir man ju naturligtvis när man känner matoset. Ikea har i dagarna utökat sin meny med grönsaksbullar och pasta med flingor av parmesanost strödd uppepå, väldigt gott tyckte dottern och jag. Även om jag inte skulle ha något speciellt så hade jag ändå en kasse med lite saker med hem. Fyndet är ju min favorit och mattan som jag såg när jag var där sist var ju naturligtvis inte kvar, varför lär man sig aldrig. Just det ja.......fundera måst man ju!!!
 
Mys i soffan till en bra film gillas av stora som små.
 
Trevlig kväll!
 
:-)

Kommentera

Publiceras ej