Ibland skulle man bara vilja be någon fara åt........

2kommentarer

 
Är förundrad över människor som kan såra och säga otrevliga saker men ändå så ska allt vara som vanligt. Med sin vassa elaka tunga rispar de och skär. Skulle man råka säga något tillbaka så faller de i gråt och med darrande underläpp och undrande blick fattar de ingenting. Eller så får de ett utbrott som heter duga och kallduschen som du tidigare fått byts ut mot haglande isblock. Jag vet att det är ingen mening att bry sig för till syvende och sist är det bara jag som gör av med energi på de som absolut inte är värda ett utsketet äpple.  Men ibland får man bara nog.....
 
 
Morgonen ute på öarna gav mig ro i sinnet.
 
Solen skiner, jag hoppas och önskar att även du får
ta del av dess strålar :-)
 

2 kommentarer

Spanaren

06 Jun 2015 09:22

Så vacker bild *njuter*
Energitjuvar kallas de ... tänk dig att du är en i bubbla och att allt de säger studsar tillbaka till dem ... pröva det funkar :-)
/krma

Mia

06 Jun 2015 10:18

Det låter som om du var här när det var som mest kaotiskt i vårt boende... Men det finns förstås även andra människor som också beter sig klantigt.

Trots allt, jag hoppas du får en fin helg!

Kommentera

Publiceras ej