Garnbutiken!

3kommentarer

Igår så tog jag mig en runda till garnbutiken för att köpa lite nytt garn i någon somrig färg. Kan behöva något om halsen nu när det ska fortsätta att vara kallt. Jag har ju både en svart, en grönt och en blå som jag stickat innan så något ljusare att pigga upp med skadar ju inte. Hon som äger butiken är så grymt trevlig så jag vill gå dit bara av den anledningen. Oj så mycket fina garner hon hade fått in, så till helgen när jag ska jobba natten så ska jag ta med mig mitt sticke. Glömde stickorna på Öland så jag får väl se till att få dem med hem när jag ska dit nästa gång om det ska bli något stickat. 
 
Nikon och jag passade på att ta en kvällspromenad!
 
På tal om vädret,
det ska visst bli hela 14 grader i morgon :-)
  

3 kommentarer

Spanaren

24 Jun 2015 09:24

Wow vilken underbar bild! Lånar den bilden också och vem vet den kanske passar in till någon dikt i framtiden :-)
Vad stickar du? Halsduk eller ... Vi vill se garner och så vidare.
/kram

Bosse Lidén

24 Jun 2015 10:52

Där ser man vad vänlighet betyder. Trist att kylan fått sitt grepp om oss i söder. Kram Bosse

Anonym

24 Jun 2015 11:42

Nikon och du fick till det riktigt bra tycker jag, vilken vacker bild. Vi har semester men det blev för tråkigt med allt regnande på ön så vi är i stan ett par dagar. Kram på dig.

Kommentera

Publiceras ej