Frysrensning!

1kommentarer

Så smidigt att köra inom affären då man kör hem från jobbet. Medan jag gick där och funderade över vad jag skulle ha till middag så kom jag på att det vore bättre jag käkade upp det som jag redan har i frysen innan jag köper mera. Så det blev grönsaker, frukt och ost som fick följa med hem. Väl hemkommen så tog jag mig ett kik i frysen och med handen på hjärtat så behöver jag nog inte köpa middagsmat nästa månad. Idag blir det kyckling, i morgon raggmunkar och stekt fläsk, på tisdag lax. Inget nytt förrän jag ätit upp det som redan finns, så nu får det bli lite skärpning!!!
 
 
Skulle jag bli sugen på mera fisk så kan jag ju alltid ta mig ner för backen för att hämta.
 
Trevlig söndag!
 
:-)

1 kommentarer

S

28 Jun 2015 10:10

Fin staty!

Här har det varit frysrensning de senaste dagarna, så det börjar bli tomt. Jag får nog laga mat istället idag och fylla på lådorna.

Smaklig måltid!
Kram!

Kommentera

Publiceras ej