Eftersläntrare!

3kommentarer

Min magnolia bjöd på två fina blommor som bonus så här inför midsommar. När jag var mindre (även så idag) så sa jag alltid att det är de som inte finns ibland oss längre som vill skicka en liten hälsning när en buske eller ett träd blommade när de egentligen inte skulle. Om så är fallet så är det säkert min älskade farmor och min bästis som vill önska mig en härlig midsommarvecka.
 
 
 
Ha en fortsatt bra dag!
Nu blir det till att på det igen, slutar 21.00.
 
:-)
 

3 kommentarer

Maria

16 Jun 2015 21:18

Vilken fin tanke. Önskar dig en riktigt Glad midsommar!

Gittan

17 Jun 2015 06:23

En fin tanke, kanske är så. Ha en skön dag, kram på dig.

Bosse Lidén

17 Jun 2015 18:13

Fina bilder. Vi brukar också tänka så. Ett mysigt sätt att se det på. Glad Midsommar

Kommentera

Publiceras ej