Änglarnas tofflor!

1kommentarer

Vad ska nu änglarna göra sin tofflor av när inte Gozzi finns längre. Det var nu dags att ta tag i det som jag dragit mig för, att städa undan Gozzis grejer i stugan. Jag har haft så mycket att göra ute att jag liksom haft det att skylla på för att komma undan. Jag brukar annars vårstäda så fort det går att ha dörrar och fönster öppna så jag kan öppna tvärdrag och riva ut allt som inte sitter fast. Jag skulle ju även kunna skylla på den kalla våren förstås. Men nu så är det gjort, alla små mjuka änglatofflor under sängar och möbler är borta, matskålar och hundbäddar är bortplockade. Det är bara att inse, han kommer inte tillbaka.
 
Ett av de sista foton jag tog på min pälskling
 
Varje kväll jag är i stugan
lägger jag lite Gozzimat
i en liten skål nedanför trappen
till igelkotten och hennes små barn.
 
<3
  

1 kommentarer

Spanaren

16 Jun 2015 07:35

Detta är en svår bit att göra som du nu har gjort. Spara nu dessa saker till nästa hund. Fast vissa saker kanske du bara spar för detta var enbart Gozzis. Han var så underbart vacker. Puss på dig i himlen Gozzi och ytterligare en tröstande kram till din matte
/ kram

Ps Ja det ska jag säga ... Gozzi vill att du ska vara glad igen och att du ska skaffa dig en ny hund

Kommentera

Publiceras ej