Tredje gången gillt!

2kommentarer

Skärdgårdsfesten invigdes med ett lopp runt vår vackra stad, så nu har jag sprungit året tredje lopp. Mycket nöjd över mitt resultat även att det var tungt att springa idag. Det som är kul med att springa på hemmaplan är publikstödet. Dottern från Kalmar med barn kom också hit och det är så roligt när barnbarnen ropar " KÄMPA MORMOR". Nu så sover de små liven, laddar inför morgondagens alla kuligheter. Jag drar till jobbet  06.30 så jag får roa mig där. Nästa lopp blir i Kalmar, det loppet gillar jag.
 
Himlen var fantastikts fin på Öland igårkväll, foto som är taget med min IPad är långt ifrån hur det såg ut i verkligheten. Men ni får ha överseende med det.
 
 
Nu är det dags för sängen :) 

2 kommentarer

S

31 Jul 2015 11:48

Heja! Det låter roligt, du har varit hurtig i sommar.

Kram!

Pernilla

31 Jul 2015 21:22

Va duktig och modig du är. Själv gömmer jag mig i skogen, högst en gång i veckan och kämpar mig runt 3 km.
Går, gör jag Dick varje dag. Full fart i 40-60 minuter. Känns lite bra i alla fall, haha.
/P

Kommentera

Publiceras ej