Packning klar!

3kommentarer

Nu är väskan packa och lite annat fixat för i morgon är det tänkt att jag ska drar jag ut på äventyr. Resrutten är utstakad och första hotellnatten bokad. Batteriet till kameran laddad och lite smaskig färdkost inköpt. Sverige är så fantastiskt fint så jag hoppas på många fina upplevelser. Har lovat mig själv att Sverige måste synas i sömmarna lite mera ingående. Hur som så vet jag en till som ser fram emot vår lilla tripp, farsgubben ska med. Det är han som har önskemålen och det är jag som bestämmer. Perfekt fördelning!
 

Snart dags för bädden!
 
God Natt!
 
:-)

3 kommentarer

Gittan

04 Jul 2015 05:56

Härligt med en resa och visst finns det mycket fint i Sverige att se. Jag tror också fadern blir nöjd med det. Ha en skön resa och ta det försiktigt.
Kram på dig ( och pappa )

S

05 Jul 2015 09:19

Jag är sent ute, men önskar en härlig resa! Väntar på fina bilder sen. :)

(Och vilken häftig käpp din far har!)

Kram!

b

06 Jul 2015 20:39

Det ska bli spännande att se vart ni tar vägen förutom Hedemora. Intressant uppdelning.
Kram Bosse

Kommentera

Publiceras ej