Hedemora logi!

2kommentarer

 
Vaknade upp idag på ett mycket fint och prisvärt boende i Hedemora. Natten har varit väldigt varm, men jag kanske inte ska tala om att jag somnade med täcket och överkast upp över öronen. Det viktiga är ju att man sovit gott och det har jag verkligen gjort. Lugnt på vägarna och inga större missöden längs med dessa heller, en och annan kokande bil fick vi se under våra 65 mil genom vårt vackra Sverige. Nu väntar ny äventyr.
 
Fortsättning följer!
 
Mer detaljerat med bilder och så får ni vänta med
tills jag kommer hem :) 
 

2 kommentarer

TantGlad

05 Jul 2015 19:51

Ser fram i mot fortsättningen. Det låter spännande.
Skönt att ha sovit gott.
Jättevackert klassisk fönster tycker jag.

En varm kram och ha det gott

Annika

06 Jul 2015 09:45

Jag tillhör oxå de som måste ha täcket upp över öronen hur varmt det än är. Vilken bra start på din resa. Ser fram emot fortsättningen och bilder. Ha det gott.
Kramelikram

Kommentera

Publiceras ej