Fuktskada av vattenläcka!

2kommentarer

Om ca 3-4 månader har jag ett nytt golv i mitt kök, eftersom de gamla underskåpen måste brytas upp så kommer även dessa att bli nya. Nu är det besiktat och killen som var här sa att de skulle sätta igång så fort som möjligt med rivningen. Jag säger som sonen i Australien brukar säga " det finns alltid två sätt att se på saker och ting". Istället för att deppa ihop för att jag ska behöva bo på en byggarbetsplats ett  bra tag så ser jag framför mig hur fint det kommer att bli när det blir klart. Hoppas jag får vara med att välja golvmatta. Kanske jag skulle passa på att riva ner tapeter och fixa till nu när hela köket ändå ska tömmas.
 
Vatten är som bäst då det är där det ska vara!
 
Fortsättning följer!
 
:-)

2 kommentarer

S

28 Jul 2015 16:26

Trist med vattenläckan, men som sagt, det blir säkert jättefint efteråt! (och kanske kommer det några trevliga och snygga hantverkare och hälsar på ;) )

Kram!

Maria

30 Jul 2015 10:38

Han har rätt din son när han säger man kan se på saker på två sätt. Hoppas jag kan banka in det i mitt lilla huvud så det sitter. Kram!

Kommentera

Publiceras ej