Energigivare!

2kommentarer

Vad är det som får din inre glädjetankmätare att gå upp i full tank? Det är inte det minsta själviskt att prioritera sin egen tillförsel av energi och glädje. I natt har jag gjort en liten inventering av mina energigivare som är både personer som jag tycker om att umgås med, men också andra ting i vardagen, så nu har jag tänkt att K-märka dem. Det är väldigt befriande att få tanka upp sin glädjetankmätare och att ha förmånen att själv få avgöra vad som är bra för mitt välbefinnande. Överst på min önskelista för stunden är att få sova gott och ladda inför en trevlig eftermiddag. 
 
 
Ha en bra och energigivande söndag!
 
:-)
 

2 kommentarer

Pernilla

20 Jul 2015 21:57

Mina hundar är min givare. Ibland tankar jag på vid havet också.
Vilken härlig bild.
/P

Mia

30 Jul 2015 19:56

Vacker bild! Jag är svag för vackra bilder! ;-)

Kommentera

Publiceras ej