Cykeltur!

2kommentarer

 
Det är så mysigt att ta en tur på cyklarna när vi är i stugan. Dotterns barn är så glada för att cykla så vi är ju inte sena med att hänga på när de vill ut på en tur. Man känner dofter, temperaturväxlingarna och fågelkvitter, eller skriande är väl mera nära sanningen medan lungorna fylls med nytt syre. Lite stopp längs med vägen är ju alltid trevligt. 
 
 
 
 
 
 
Torsdag och helgen närmar sig med stora kliv!
Ledighet är ju aldrig fel, massor av trevligheter väntas :D 
 
 
 

2 kommentarer

Gittan

24 Jul 2015 07:30

Visst är det härligt och skönt att cykla, vilka fina bilder. Ha en skön ledighet. Kram på dig.

AnnaKK

24 Jul 2015 07:52

Min cykel står oanvänd och knappt synlig bakom/under en massa "bråte" i källaren... <:-I Men jag tror det är lugnast så, med tanke på att jag vanligtvis har en hund med mej när jag ska motionera!? Hade nog slutat med besök på både akuten och djursjukhuset om jag skulle ge mej på att cykla med Colin...!? 8-X

Vackert väder idag, och eftersom helgen tydligen ska bli regnig så gäller det väl att ge sej ut och fånga dagen så fort som möjligt nu, och inte bli sittandes alldeles för länge här vid datorn.

Ha det gott!!! :-D

Kommentera

Publiceras ej