The King!

1kommentarer

Idag är det 80 år sedan Elvis Presley föddes. En höftrullande kille med sammetslen rösten och som fått många kvinnohjärtan i brand. Mitt hjärta har inte brunnit precis men jag har lyssnade väldigt mycket på Elvis i min ungdom. 1972 sjöng Elvis in, Love Me Tender tillsammans med Barbra Streisand och den låten har jag lyssnat på många många gånger. Det var denna låten som jag själv passade på att sjunga tillsamman med Elvis när vi såga i Australien. Jag vet att det säga att han gick bort 77, jag tror att han flyttade till AUS.
 
 
Då var det torsdag igen!
Ha det gott!
 
:-)
 

1 kommentarer

Eivor

09 Jan 2015 23:38

Elvis är Elvis. Varje 8 januari har jag en tröja med Elvis-tryck på. Finns ingen annan (idol alltså) för mig som betyder så mycket.

God fortsättning på nya året och hoppas det blir bra.

Kram

Kommentera

Publiceras ej