Egon och jag!

1kommentarer

Ikväll ska Egon och jag dejta, hoppas bara att han inte är lika efterhängsen som Pär var då vi sågs. Han förföljde mig hela natten trots att jag sa att han var alldeles för stormig av sig för att falla mig i smaken. Då ska vi ju inte prata om Gudrun för hon var verkligen på, min jobbarkompis höll på att blåsa iväg den kvällen. Jag kan nästan tro att någon där uppe har mitt schema, för jag jobbar nästan alltid då det är oväder. Lite spännande är det allt att jobba dessa nätter för man vet ju aldrig vad som kan hända.  Vi brukar ju vara väl förskonade i denna delen av landet så jag hoppas att det blir så även i natt. Om det får ni veta i morgon....
 
 
Jag hoppas att ANNAKK har rätt, för hon tyckte att Egon låter som om det vore en snäll farbror :-D
 
Hörs i morgon!
 
:-)

1 kommentarer

Bosse Lidén

10 Jan 2015 16:48

Är det Egon han heter som rusar utanför mitt fönster. Det är bäst att jag avstyr en dotters resa med tåg senare ikväll. Hoppas du får en lugn natt. Kram Bosse

Kommentera

Publiceras ej