Själv göra, själv ha!

3kommentarer

Jag har träningsvärk!! Jag vet att det är mitt eget fel eftersom jag har tränat. Men har man antagit en utmaning så får jag väl lida lite kan man ju tycka. Men, det värker i varje liten muskel. Jag vet exakt var på kroppen alla muskler sitter, på ställen där jag bara trodde fanns ben har jag också muskler som ömmar. Ut och in i bilen i natt var en annan rolig utmaning som jag inte tagit med i beräkningen. Skam den som ger sig, det kan bara bli bättre vad det någon som sa. Oavsett så är det väldigt trevligt att tänka på något annat för tillfället. Mer om denna utmaningen kommer jag att skriva om i ett annat blogginlägg. För nu står Gozzi med benen i kors, dags för kisserunda innan matte ska till jobbet.
 
Frukt är gott!
 
Trevlig kväll/natt önskar jag er!
 
:-)
 
 

3 kommentarer

Gittan

17 Feb 2015 06:21

Visst är det gott med frukt och så skönt att röra på sig. Träningsvärk kan va nog så jobbigt men det känns ju att man gjort nåt då.
Ha en skön dag. Kram.

Spanaren

17 Feb 2015 09:04

Jaså har du en kropp som vill tala om det för dig *skrattar gott*
Fina hjärtehälsningar från dina goingar *tack*
Fin bild!
Gjorde små ord och mat och satte då dit din matbildsdikt till. Blev bra och det tyckte några i Poeter också.
Ha en bra dag/ kram

S

17 Feb 2015 19:45

På något sätt kan det ändå vara lugnande i vår ålder att musklerna inte alldeles har gått upp i rök ;)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej