Fredagen den 13:de

5kommentarer

Lotten är köpt och skrapad, för jag köper alltid en lott fredagen den 13:de. Tyvärr så ingen vinst denna gången , men man kan ju inte ha tur i allt. Dagen har bjudit på en massa andra trevligheter som bland annat mjölksyra i benen. Har varit på värsta träningspasset i kväll, så just nu så känns benen som kokt spagetti. Vi får väl se hur det känns i morgon. Hur som så var det ju bra att jag tog mig dit. Nu blir det till att slappa lite innan jag ska iväg på kvällens höjdpunkt.
  
 
Hoppas ni haft en bra dag?
 
:-)

5 kommentarer

S

13 Feb 2015 20:19

Köpte ingen lott, men skrapade någon sorts mini-Triss som kom med posten igår för att jag besvarat en enkät, och vann 10 kr ;)

Ska återgå till champagnedrickandet, men vill önska dig en trevlig kväll.

Kram!

AnnaKK

14 Feb 2015 07:53

Har samma otur alla dagar om året när det gäller lotteri, så jag lät bli att köpa nån sån igår - också... ;-)

Annars var det väl en fredag som alla andra, tycker jag. Trodde att vi skulle till sonens hus en sväng på kvällen, så därför blev det inget vin till rådjurssadeln vi åt till middag. Men sen skulle sonen plötsligt göra annat, så då kunde vi ju ha njutit varsitt glas rött iallafall. Suck! <:-) (Det får vi ta igen ikväll istället!?)

Trevlig lördag på dej!!! :-)

Spanaren

14 Feb 2015 08:11

Men så bra bild av en känguru som myser *tack*
Ha en bra dag/ kram

Ailas

14 Feb 2015 11:13

Nästa gång! Det sa alltid min pappa, när tipset gick åt skogen och så tippade han nya rader. Nästa gång... kanske. :)

Vill skicka dig - goa bloggvän - en varm HJÄRTE-kram, om ock bara cybervägen, denna Alla Hjärtans Dag.

TantGlad

15 Feb 2015 10:42

Men plötsligt så händer det......visst vare så?

Jättemysig fin bild. Den gillar jag. Djur gillar jag.

Kramelikram från me!

Kommentera

Publiceras ej