Vi har inte bara haft det underbart!

2kommentarer

Blundar och njuter av min resa, kom att tänka på att vi inte bara hade det fantastiskt, utan vi käkade gott också. Mycket fixade vi till själva hemma hos oss eller hos Dennis och Jenny. Så fanns det även dagar då andra fick förmånen att laga något smaskigt till oss. När vi var i Brisbane så besökte vi en liten restaurang som erbjöd lite av varje, inte utan att man blir lite småsugen när jag ser fotot.
 
 
Nu får jag övergå från dagdrömmeri till
sovdrömmeri 😉
God morgon till er!
Brisbane,

2 kommentarer

Annika

01 Dec 2015 18:40

Ser verkligen gott ut. Nu har jag visserligen stått vid spisen hela dan och småätit så jag är inte så jätte hungrig. Men härliga minnen du har att se tillbaks på.
Kramen

Mia

01 Dec 2015 19:17

Halva nöjet med resan är maten brukar jag säga ibland. Maten är viktig för hur upplevelsen blir, tycker jag. Det ser jätteläckert ut på bilden här ovan. Vad är det för något?

Kommentera

Publiceras ej