Somnar man tidigt......

1kommentarer

........ så finns risken att man vaknar tidigt, alldeles för tidigt. Har varit intensiva dagar med mycket på jobbet om nätterna och APT- möte samt utbildning i genomförandeplan på dagtid. Så när jag bara skulle läsa lite havliggande på rygg efter middagen igårkväll i soffan med sköna filten på mig så kom John Blund svepande utan förvarning. Vaknade i soffan med tidningen i ansiktet, famlade mig in i badrummet för rengöring av ganityr och så stupade jag i säng igen. Men, när jag fått mina timmar så vaknar jag oavsett tid på uret. Så nu är det snart dags att äta middag 😆.
 
Trädet och dess bakgrund på bilden nedan är ett väldigt populärt ställe att ha som bröllopsfotografering Ägarna tar en slant för lånet, men det hindarar inte de brudpar som önskar denna vy som bakgrund. 
 
 
Mitt i veckan!
Det som inte blev gjort igår, kan förhoppningsvis bli det idag 😃

1 kommentarer

Pernilla

02 Dec 2015 12:44

Men så skönt att få somna och bara sova tills man vaknat. Härligt!
Verkligen en vacker vy på bilden du visar.
/P

Kommentera

Publiceras ej