Ledig måndag!

3kommentarer

Vaknade till att en liten hand låg och klappade mig på kinden. Mitt lilla barnbarn fick följa med mig hem igår då jag var och hälsade på. Dotter jobbar också väldigt mycket nu så för att slippa vara på dagis hela tiden så tyckte N och jag att en dag hos mormor skulle passa bra nu när jag var ledig. Långfrukost med lite av varje och nu medan N förbereder för att trollen ska rädda Anna från sin isiga dvala så passar jag på att skriva några rader här. Hela min säng är just nu full av sovande troll. Vem vet jag kanske får sova på golvet i natt om trollen inte hinner vakna innan det är dags för mig att krypa till sängs igen. Nu har vi lite att stå i :-)
 
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
:-)

3 kommentarer

Inger Maryissa

07 Dec 2015 19:18

Så söt bild och gulligt det du berättar
och kan tänka mig ni har det mysigt tillsammans
kramar

S

08 Dec 2015 09:47

Härligt för både mormor och barnbarn. :) Vilken sommarbild!

Jag pratade med min gullklimp på telefon igår, ja hon säger ju bara "mamma" och "pappa" ännu, men glada små skrik blir det över rösten i luren. Längtar efter att åka upp i jul. De hade precis tagit en liten långhelg i Berlin, utan alltför stora pretentioner, åker man med en sådan liten en (snart tio månader) så blir det som det blir. Men varje morgon ville hon gå runt hela frukostmatsalen och vinka på alla gäster (finns det något hemligt kungligt blod i släkten kanske?). De hade laddat upp med leksaker inför flygturen, men tydligen gick det utmärkt att sitta i en timme och roa sig med "Säkerhet ombord"-broschyren. :)

Hoppas att din tisdag också blir bra, även om du inte har finfrämmande.

Kram!

Bosse Lidén

09 Dec 2015 09:26

Helt enkelt en underbar bild som säger så mycket.

Kommentera

Publiceras ej