Frysgrader!

2kommentarer

Inte ofta jag blir glad över att diskhon står full av odiskad disk när jag kommer hem från jobbet, men idag så var det väldigt skönt att doppa ner händerna i det varma skummande vattnet. Vi har bara haft minus 6 grader som mest i natt men jag är fortfarande lite beroende av värme trots att jag redan varit hemma 14 dagar. Idag är det redan ett år sedan jag flyttade in i min lya inne på Trossö, jag triv förhållandevis bra även om lantluften lockat mig mer sedan jag kom hem från Australien. Vet inte vad det kan bero på men troligtvis är det den sköna hösten som kan vara anledningen. Får köra till stugan på Öland några dagar så går det nog över. Nu ska jag titta på lite foto från min resa innan jag kryper ner i den sköna sängen. 
 
 
 
Ha en bra måndag!
 
😃
 

2 kommentarer

S

14 Dec 2015 11:13

Ser mysigt och varmt ut med sol och palmer... Ja, i natt var det kallt. Visst, -6 är inte så mycket (det kallaste jag minns är -41) men när det gäller kyla är min idealsituation att sitta inne i stugvärmen och titta ut på en vackert snöig nejd. :)

Ha en fin ny vecka
Kram!

S

14 Dec 2015 11:13

Ser mysigt och varmt ut med sol och palmer... Ja, i natt var det kallt. Visst, -6 är inte så mycket (det kallaste jag minns är -41) men när det gäller kyla är min idealsituation att sitta inne i stugvärmen och titta ut på en vackert snöig nejd. :)

Ha en fin ny vecka
Kram!

Kommentera

Publiceras ej