Staden är packad!

1kommentarer

Jag tycker det är så roligt med alla som tagit sig hit till pågående skärgårdsfest i Karlskrona. Här är verkligen något för alla. Jag gick just igenom hela staden för att ta mig till mitt förråd där jag har grejat hela förmiddagen. Solen skiner förvisso ute men nu hade jag avsatt tid till förrådet och det var ett måste att få det gjort. Rätt så nöjd måste jag säga efter flera timmars grejande. Hela mitt kök ska tömmas innan tisdag morgon kl 07.00, då kommer hantverkarna för att river upp mitt golv. Har jag tur så räcker det med den ytan annars kan det bli både in till tv-rum och sovrum. Nu ska jag äta något enkelt innan jag drar ut bland folkvimlet, vill inte bli mätt för senare ikväll ska jag stoppa i mig något onyttigt.    
 
 

Trevlig lördag!
 
:-)
 

1 kommentarer

Spanaren

05 Aug 2015 08:56

Ett foto i min smak och jag lånar det :-) Vet att jag har lov till det bara jag frågar först.
Många fina bilder och läckert med att virka för hålen på shortsen. Osis för vattenskada. Fina augustibilder och din sommar.
/kram

Kommentera

Publiceras ej