Sista natten!

3kommentarer

Nu är det bara två timmar till innan jag tar mig till mitt sommarjobbs sista nattpass, det är åtta veckor som gått fortare än X2000. Åtta veckor som har givit så mycket erfarenhet jobbmässigt, som har gett så många fina möte med fantastiska arbetskamrat, brukare och anhöriga. In i det sista har jag blundat för att denna dagen skulle komma när jag bara har tio timmar kvar att jobba. Jag vill verkligen stanna kvar. Men chanserna att få in en fot i dagsläget är väldigt små, övertaliga och att de som redan jobbar där trivs alldeles för bra gör det lite svårt. Men..... plötsligt kanske det händer. Är bara lite för otålig för tillfället för att vänta på att det där plötsliga ska inträffa.
 

Sovit bort ännu en solig dag!
 
 
 

3 kommentarer

BellsHell - Drogerna och rakbladens Drottning

08 Aug 2015 17:07

Håller tummarna för dig. Man vet aldrig!

Maria

08 Aug 2015 21:28

Sånt är det men jag hoppas det plötsligt händer och du får jobbet. Lite foten inne måste du väl ha efter att jobbat där. Jag hoppas på många fler sol dagar så även du får njuta. Ha det så gott!

TantGlad

09 Aug 2015 15:53

Plötslig händer det. Man vet alldrig.
Ha det så jättegott vännen.

Kramelikram från mig

Kommentera

Publiceras ej