Har du kameran med dig?

3kommentarer

Pappa är så nöjd över sina fina Dahlior att han vill jag ska fotografera dem varje gång jag är där. Jag tycker att det är underbara blommor men det där med att gräva upp och lägga på vinterförvaring har ännu inte blivit men grej, har provat vid ett flertal tillfälle. Antingen har knölarna legat för kallt eller så har de helt enkelt inte hunnit komma i skydd innan frosten tagit dem. Det duger gott med de som pappa har, misstänker att han inte heller tar upp sina utan köper nya varje år, men jag har inte sagt något :-)
 
 
 
 

Sol underbara sol!
 
:-)

3 kommentarer

Anonym

05 Aug 2015 19:13

Så fina, dom förstår jag att han är stolt över och vill att du ska fotografera. Jag har inga såna är väl inte sån heller så jag kan sköta dom. Kram på dig.

Gittan

05 Aug 2015 19:15

Oj, jag blev visst anonym och det är jag ju inte, ha ha.

Micke

05 Aug 2015 20:08

Min bror höll på mycket med blommor i sina yngre år..tror till och med att han arbetade med sådant ett tag..minns inte riktigt...men bra på blommor är han :)

Fina bilder där :)

Kommentera

Publiceras ej