Hål på brallan!

3kommentarer

Mina älsklingsjeans som jag fick av dottern för många år sedan blev ett par shorts när de blev för slitna på ben och knä. Nu så har det slitna på mina mjuka sköna shorts blivit hål. Jag bara vägra slänga denna favorit. Först hade jag tänkt sy dit lappar men så kom jag på något mycket bättre. Virknålen åkte fram och med lite garn så blev det så bra så. Nu ska bara garnändarna fästas och de virkade lapparna sättas på plats.  
 
 
 
 
 
 
Vågar man hoppas på lite sol och värme nu
när jag snart är klar med shortsen :-)

3 kommentarer

Pernilla

02 Aug 2015 09:27

Vilken kul idé!
/P

S

02 Aug 2015 10:34

Jättefint! :)

Kram!

Maria

02 Aug 2015 13:00

Vilken rolig idé och så snyggt det blev. Med lite fantasi kommer man långt och shortsen hoppas jag verkligen du får använda. Vi skulle må gott av värme. Kram Maria

Kommentera

Publiceras ej