Bara åtta veckor!

1kommentarer

Idag om åtta veckor sitter jag på tåget till Köpenhamn. Åtta veckor....tänk så mycket man kan hinna på så många veckor. Jag vill ju att dessa veckorna ska gå väldigt fort, men samtidigt så vill jag att de ska gå sakta. Höstarna brukar ju vara så fina och mysiga med alla skiftningar i naturen och den härligt höga luften. Det är så skönt att kura ihop sig i soffan med tända ljus på kvällarna och dricka gott te. Höstgrävandet i trädgården gillar jag, städa undan och förbereda växterna för vintervila. Jag intalar mig också att tiden ska gå lite saktare när man har något att längta till men helt ärligt så har jag inte märkt av detta trotts att jag längtat till Australien i 4 månader. SWISH.......... så har månad efter månad dundrat förbi.
 
 
 
Nu blir det hundpromenad!
Låna går också bra.........ibland!
 
:-)

 

1 kommentarer

Maria

27 Aug 2015 15:45

Det är härligt ha något se fram emot men tiden den bara springer. Förstår inte det. önskar dig en fin resa!

Kommentera

Publiceras ej