Jag älskar massage!

1kommentarer

Nu måste jag ta mig i kragen och ringa till min massör för att bli lite ompysslad. Även om man försöker att knåda lite själv så är det inte samma sak ifall någon annan gör det. Undrar ifall ryggen varit lika skön att få knådad eller kliad på om den suttit framtill. Sist jag var på en riktigt gedigen genomkörare var i Thailand, en helkroppsmassage som hette duga. En liten smal tjej som knådade så att jag var säker på att min sista stund var kommen, men efteråt kände jag mig som en ny människa. Tyvärr så varar det ju inte för evigt så nu är det nog dags igen, min sjukgymnast har ju underhållet nackmusklerna men det finns ju flera muskler på ryggen som behöver sitt.
 
Ett foto på min dotter i en solnedgång!
:-)
 

1 kommentarer

Anne-christine

06 Sep 2014 07:03

Så vackert foto.
Det är härligt med massage och inte blir det detsamma om man knådar sig själv
Jag eller vi på jobbet fick massage förut på jobbet. Inte nu och det är synd

Trevlig helg.
Kramkram.

Kommentera

Publiceras ej