Livspussel!

1kommentarer

Ännu några bitar av mitt livspussel är nu på plats. När jag kommer hem från min resa så har jag en ny lägenhet som väntar på mig. Hade en stor portion med tur så det kan inte kännas annat än bra. Ska bli väldigt kul att få inreda och fixa iordning i min nya lya framöver. Lite tidigt att tänka på just nu men det är ju dags för stjärnor och ljusstakar då och lite ljus sprider ju alltid trevnad. Med tanke på jul så är nu butikerna fulla av tingeltangel och det är alldeles förtidigt tycker jag. Halva november skulle kunna vara acceptabelt att få plocka fram julsaker i butikerna enligt mig.
Min "måstelista" inför resan är fullklottrad, även om det är många måsten kvar så har jag även hunnit med att bocka av en hel del. Med tanka på hur mycket som har löst sig av de stora frågetecknen så är det ju egentligen bara smågrejer kvar.
 
 
Ha en bra!
 :-)
 
 

1 kommentarer

AnnaKK

15 Oct 2014 08:44

Låter gott att bitar fortsätter att falla på plats i livspusslet, och du kommer att fixa alla måsten också! Ta´t lugnt bara!! :-)

Kommentera

Publiceras ej