Blommig söndag!

2kommentarer

Tre jobbnätter avklarade och söndagskvällen är min första lediga kväll på länge. Lägenheten är tömd, städad och nycklarna överlämnade. Möblerna magasinerade och resväskan packad trots att det är tre veckor tills vi ska åka, lika bra tänkte jag eftersom jag var rädd att jag inte skulle hitta mina kläder som ska få äran att få följa med till Australien ifall jag inte packade innan flyttlasset gick. Härligt med lite ledighet nu så att Gozzi och jag kan ta oss en liten tur över bron. Gräset ska klippas och riset ska få sig en runda till tippen. Fem jobbnätter kvar och stugan behöver ha lite omsorg innan vintern, men det är ju gott om tid. Eller hur?
 
 

God natt!
:-)

2 kommentarer

Spanaren

06 Oct 2014 15:06

Vackra bilder och helst Malvabilden. Tror att jag lånar den ... tack.
Så skönt att ha detta med lägenheten avklarad och att väskan är packad. Nu ska njutas med mera *bra* /kram

S

07 Oct 2014 20:05

Tänk att det finns lite blommor kvar ännu...

Smart drag att packa väskan i förväg. Jag gissar att tiden kommer att gå fort.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej