Blixtar och dunder!

2kommentarer

Ett riktigt åskoväder drog fram igår, trasiga datorer, telefoner, strömlöst och med flera bränder som följd. Kändes som om det var flera åskoväder som blev osams om vem som kunde blixtra och smälla snabbast. Det sägs också att det kom en kraftig hagelskur så det nästan såg ut som vita halstabletter som forsade ner från himlen. I natt har det i alla fall håll uppe, men hu så kallt det varit för en fryskyckling som mig. Men snart så väntar den varma goa sängen och det ska bli skönt kan jag lova :-)
 
 
Ha en bra lördag!
 
:-)
 

2 kommentarer

TantGlad

14 Jun 2014 08:24

Uscha för blixtrar och dunder som kan ställa till det.
Men en fin bild visar du oss så tack för det.
Ha en jättefin och skön lördag nu!
Kram

S

14 Jun 2014 19:35

Oj, det var värst! Ingen åska här borta. Sitter jag hemma i ett stadshus är jag inte särskilt rädd, men tänk en gång när jag tältade på en strand vid spanska Atlantkusten, det smällde i alla fyra väderstreck - då var man liten.

Den där anden verkar ändå simma lugnt :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej