Min lilla samling!

5kommentarer

Titta vad fin, har du sett denna då!!? Jag har lita svårt att låta bli att ta med de där små stenarna och snäckorna när jag varit ute och rest. Min lilla samling har legat och skräpat i en låda länge nog nu. Så när jag bestämde mig för att om jag ändå inte skulle ha de framme kunde jag lika väl slänga allt, men den tanken blev till en idé istället. Cylindervasen i glas som jag hittade i en butik passade perfekt till mina snäckor och stenar. Dessutom var det halva priset. Mycket nöjd, snäckorna ger mer glädje i en glasvas än att bli liggande i en låda. Naturligtvis så fick det bli ett ljus också för att lysa upp de ännu så mörka kvällarna.
 
 
 
 
 

Lördag och solen som tappert kämpar sig igenom molntäcket!
 
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll!
 
:-)

5 kommentarer

Bosse Lidén

22 Feb 2014 22:06

Smart och snygg idé Lotta. Jag är också en sten och snäcksamlare. Kram Bosse

TantGlad

22 Feb 2014 22:26

Åååå så vackert, och villken fin samling. Jättefin ide.
Ha en fortsatt jättefin helg nu vännen!
Kraaam

AnnaKK

23 Feb 2014 07:35

Helt rätt att plocka fram samlingen och låta den synas/komma till användning!!! :-) Så skulle jag behöva göra med massor av grejs som ligger och trycker i mina sprängfyllda skåp och lådor... Funderar också ibland på att det vore lika bra att kasta bort "eländet" om det ändå bara ska ligga på det viset till ingen nytta... <:-)

Ha en mysig söndag!!! :-)

Spanaren

23 Feb 2014 08:21

Så fint det blev!
Blir lite full i skratt för jag samlade ihop mina stenar och la på ett glasfat för ett tag sedan. Vi gillar visst detta med att samla båda två.
Ha en bra dag/ kram

Sanna Preifelt

23 Feb 2014 10:53

Åh vad fint :) ❤

Kommentera

Publiceras ej