Ketchupeffekten!

2kommentarer

Oj då!!!! Julafton var ju faktiskt igår och jag har ännu inte önskat er alla en god jul. Kan bero på att jag inte hunnit sitta vid min dator på väldigt länge. Som ni redan vet så fick jag ju min lägenhet för en och en halv vecka sedan och att flytta och få ordning på alla saker tar ju sin tid som sagt ( är inte riktigt klar ännu). Juletid är ju en hektisk tid för många ändå och så har det även varit för mig eftersom jag (vill) brukar hjälpa lillebror att sälja julgranar. Det blir liksom inte jul annars. I år har det varit extra mycket jul hos mig ändå eftersom jag både har egen gran och nästan hela familjen här, detta har inte varit möjligt sedan jag sålde huset. Så nu sitter jag har i min fina lägenhet och njuter av lugnet som infinner sig efter en mycket lyckad dag igår och flera veckors grejande med både det ena och det andra. Men i morgon är allt som vanligt igen, jobb väntar.
 
Småkusinerna är så söta tillsammans.
 
Nu äntligen ska jag få det sagt!
 
GOD JUL!!!
 
:-)
 
 

2 kommentarer

Micke

26 Dec 2014 08:19

Sälja julgranar tycker jag verkar vara kul...lite speciell handel det och speciella mäniskor som sysslar med det.
Trevliga mäniskor tycks det överclag.

Vi kom hem på julaftonskvällen och varvade ner....varvar och varvar i nedåtgående riktning tills det åter är dags för nyårsafton.

God fortsättning på dig. :)

S

26 Dec 2014 10:14

Men åh, vilka sockersöta damer!

Roligt att du har utrymme nu för många att samlas, även om det blir hektiskt kan det ladda upp positiv energi.

God fortsättning!

Kommentera

Publiceras ej