Den som väntar på något roligt.....

1kommentarer

Innan jag åkte till Australien så fixade jag med lite paket till lilla N som skulle fylla 5 år då jag var iväg. Min dotter och jag smög med paket och skattkartan som hon sedan skulle få på sin födelsedag. I morgon är det dags för oss att gå på den utlovade bion som hon bland annat fick i present. Efter bion ska vi laga mat som lillkusinen och moster ska få smaka. Vem vet vi kanske även hinner med en runda i parken innan det blir dags att sova över hos mormor alldeles själv utan syskonen. Det var inte utan att storebror tyckte det var lite fubbit att vi skulle göra allt detta utan honom. Men så är livet ibland. Det är nog lika bra att jag går och lägger mig nu så att jag är pigg och utvilad tills i morgon så jag inte sitter och somnar på bion :-)
 
Till höger på bilden sitter 5-åringen och myser med mamma och sina syskon.
 
Fortsättning följer!
 
God Natt!
 
:-)
 
 

1 kommentarer

S

29 Dec 2014 09:50

Ha en härlig dag! :)

Kommentera

Publiceras ej