Året 2014

4kommentarer

Det finns så mycket att vara tacksam över, 2014 har varit ett helt fantastiskt år på många sätt och vis. Mina föräldrar är pigga och krya, barn och barnbarn har hälsan och så även jag själv. Tittar jag tillbaka på mina foto så hade vi en underbar vår som började redan i februari. Sommaren hade en väderdipp där till att börja med tills sonen från Australien dök upp med sol och värme på midsommarafton helt galet liggande i skuffen på en bil. Pappa fyllde 80 år och vår lilla tripp i delar av Sverige som han fick i present blev så lyckad. Jag jobbade hela sommaren men det gjorde inget eftersom jag hade 7 härliga veckor att se framemot på hösten. Min äldste son fyllde 35 år och det är ju helt galet, det var ju nyss man pussade hans små bebis fötter. Min lägenhet såldes och jag är väldigt glad över att jag äntligen kom till skott efter att ha lagt hur mycket energi som helst med mitt velande. Allt bara föll på plats helt plötsligt i sena timmen med förrådet där jag magasinerade min pryttlar till min underbara lägenhet som dök upp genom ett SMS. Ännu en oförglömlig resa till sonen lång borta med alla ingredienser som tänkas kan. Bättre än så här kan ett år knappast bli. Som om detta inte vore nog så bor jag i rätt stad, flest soltimmar i hela Sverige tredje året i rad. Välkomna hit 2015 :-)
 
 

Tusen tack till alla er som bidragit till att året 2014 blivit så bra <3

4 kommentarer

TantGlad

31 Dec 2014 11:44

Tacksam är ordet. Tacksam ska man vara över mycket.
Tack för alla dina fina inlägg då syns vi nästa år.

Gott Nytt År!🎉

Anonym

01 Jan 2015 10:53

Bara älskar ditt foto *tack*
Kul att läsa om ditt 2014 *tack*
Gott Nytt År vännen/ kram

Spanaren

01 Jan 2015 10:54

Ps Anonym var jag

S

01 Jan 2015 13:29

Allt det goda är dig väl unt, och jag hoppas 2015 ska uppföra sig ordentligt!

Stor kram och gott nytt år!

Kommentera

Publiceras ej