Gottegrisen är nu bara en gris!

1kommentarer

Idag är det lördag och som jag skrivit i ett tidigare inlägg så har jag bara ätit godis på lördagar innan. Tog tag i min onda mage i mars i år och då blev det inget godis på lördagen heller. Det har nu gått 20 veckor och jag har inte varit sugen på godis en enda gång sedan dess, jag som varit världens värsta godisgris innan. Konstigt som det kan bli, vet inte vad som hänt men det är väl bara till att tacka och ta emot. Hoppas att jag aldrig mer blir sugen på godis för det är ju inget att ha egentligen. Idag så ska jag unna mig en glass i alla fall, den tredje för i år.
 
 
Önskar alla en finfin lördag!
 
:-)
 

1 kommentarer

TantGlad

03 Aug 2014 09:09

Så olika vi är. Jag avskyr allt som är sött, och godis har jag aldrig gillat. Tyckte om kakor och bullar när jag var liten men inte längre. Ja nån gottegris är jag då inte hahaha. Smörgåsgris kanske hehe.
Ha en jättefin söndag nu!
Kramkram

Kommentera

Publiceras ej