Lilla packerskan!

10kommentarer

När vi var i Wämöparken för några dagar sedan så hade jag mina stora barnbarn och minstingen med mig. Skrattade gott åt detta foto då jag såg att hon hade stuckit ner gaffeln med sin korv på bakom örat på nallen. Den lilla vagnen som hon fick i födelsedagspresent är flitigt använd. Som ni ser är allt det nödvändigaste nerpackat för en utedag. Vad kan man mera behöva än en tutteflaska, korv, nalle och väskan med lite plock i.
 
 
Solen skiner,
men idag har Karlskrona vind i seglet.
 
:-)

10 kommentarer

S

23 Apr 2014 18:05

Japp, korven ska med! En sån härlig bild :)

Kram!

soffie

23 Apr 2014 22:59

hihi vilken bra bild ,nu kunde hon ju ta sig en liten korvbit där på vägen med:)

Mia

24 Apr 2014 08:46

Det viktigaste är onekligen med i den packningen! Härligt med ungar....

Spanaren

24 Apr 2014 08:58

Puss på dig lilla charmtroll. Förstår att mormor är stolt över dig och att du kan packa för att få följa med ut med henne och Gozzi/ kram

Ailas

24 Apr 2014 15:51

Hej! Vilken suverän bild, fast det brukar du ju ha... Tänk vilka härliga stunder man kan ha med dessa underbaringar.
Min lilla Olivia har precis lärt sig att cykla. Med stödhjul... men oj, vilken fart och vilken stolthet. :)

Kram från gröna, blommande Småland!

Anonym

24 Apr 2014 18:57

svar ja tänk om jag kunde följa med till Australien vad roligt vi skulle ha det då:)

Anonym

24 Apr 2014 21:34

En så otroligt gullig bild !
kan tänka mig det var en mysig utedag
Kram

AnnaKK

25 Apr 2014 10:41

Härlig logistik!!! :-)

Själv tyckte jag att jag var lite duktig innan i förmiddags som lyckades kila in fyra stora säckar plantjord mellan allt annat jox som ligger i bilens bagageutrymme. Nu ska jag bara försöka få ut dem igen också, och sen ska det grejas i rabatterna och odlingskärlen i eftermiddag! :-D

Trevlig helg!!! :-)

Bosse Lidén

25 Apr 2014 18:45

Hoppas nallen fick smaka på korven. Underbar bild.

Agneta utanförPiteå

26 Apr 2014 19:30

Tack för din kommentar om min dikt hos spanaren 55. / Agneta

Kommentera

Publiceras ej