Pariserhjul!

4kommentarer

En dag när vi var i Australien så gjorde vi en utflykt till Brisbane. Vi åkte först bussen sedan tåget och de tio milen som det var mellan Mooloolaba och Brisbane tog flera timmar att åka. Oj vilka höga hus och staden var så skuggigt. Ville man se någon mera än bara början på höghusen så fanns det ett pariserhjul att tillgå. Mycket högt och spännade. Jag är inte lika glad för pariserhjul nu sedan jag ramlade ner i det svarta hålet.... så det måste jag ta tag i eftersom jag gillar höjder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen när vi kom tillbaka från vår lilla tripp
tyckte vi det var skönt att vara hemma. Storstaden
var inget för oss.
 
:-)

4 kommentarer

Inger Maryissa

22 Sep 2013 22:05

Fina foton och kan tänka mig ni hade en underbar resa
Och oj....vilka höga hus..
jag tycker jag bor högt upp...9 våningar...men det är ju ingenting motför dessa skyskrapor ;-)
kram

Spanaren

23 Sep 2013 07:42

Så fina bilder och jag njuter och jag njuter. Tack då vet jag var den fina kängurubilden är tagen. skönt att Gozzi också har haft det bra. Underbara barnbarn flera gånger om. Vilka fina foton! /kram

AnnaKK

23 Sep 2013 09:00

Hejsan!

Roligt att du är tillbaka "på allvar" i bloggen igen, men jag har full förståelse för att du hellre hade varit kvar i Australien. :-)

Superkul att läsa om resan, och få se alla foton!!!

Syrran har varit en vecka i New York - kom hem i natt nångång. Om det är någon av världens storstäder man ska se och uppleva nångång, lär det vara den! Fast jag vet inte... Jag är nog för lantlig för att begripa det där!? <:-)

Rosanna

23 Sep 2013 15:35

Coola bilder!:)

Kommentera

Publiceras ej