Collarbone!

2kommentarer

Nu är jag trött på min skada som inte vill ge med sig. Idag ringde sjukkassan, en mycket trevlig tjej som berättade vad som händer om man är sjukskriven förlänge och om man inte kan återgå till sitt jobb. Klart jag vill tillbaka till mitt jobb, ska bara hitta en arbetskamrat som nästan får dra hela lasset själv när vi jobbar på natten. Det är ju lite mera sårbart då man bara är två som jobbar på stora områden som vi har. Varför känns det som om man ska till sin egen avrättning när man ska gå till läkaren för att förklara att det är något som är fel, är det något jag hatar så är det att hamna i sådana här situationer. Men det är bara till att bita ihop, för är det något som jag är bra på så är det just det. Jag känner mig inte alls enasam och liten när jag är på sjukhuset.
 
 
 
Tillbaka till verkligheten!
Solen skiner och det är bra!
 

2 kommentarer

Mimmi

23 Sep 2013 18:11

OMG SÅ DUKTIG DU ÄR PÅ BILDER ASSÅ!DU ÄR SÅ JÄVLA SÖT OCH ALLT,DU BARA ÄÄÄÄR!

Skulle betyda jätte mycket om du kollade min blogg,då jag också har som ett viktigt meddelande till typ alla ! <3/Mimmmmi

Inger Maryissa

24 Sep 2013 20:59

kan tänka mig det är jobbigt och att du är trött på din skada
och ja, nuförtiden är det ännu mera sårbart på arbetsplatser när någon är sjuk
det är trist att det ska vara så
Jag är samma som du att jag gärna biter ihop, och gillar inte att gå till läkare för att förklara att något är fel.
men ibland måste man...
kram

Kommentera

Publiceras ej