Lördagsgodis!

4kommentarer

Mumsig lördag och Öland i sikte!
Trevlig dag önskar jag!
 
 
 
:-)

4 kommentarer

Micke

16 Nov 2013 10:42

Aj då..nu blev man ju sugen på lite godis här..ska ju ändå ner o handla sen..får inte glömma godishörnan ;)

Ha en skön Lördag och hälsa Öland

Ailas

16 Nov 2013 19:35

Avslöjad! :) Fast rätt åt dig, förstås...

Jag åt mig mätt, så har inget behov av godis, i alla fall inte just nu. Skulle suget komma, har jag en påse pistagenötter i skåpet.

Önskar dig en trevlig tur till Öland samt trevlig helg.
Kram

TantGlad

17 Nov 2013 10:26

Hääärligt med lördagsgodis.
Söndag nu, och hos mig blåser det på bra. Ska ut i trädgården och plocka grejor som blåst iväg.
Ha en fin söndag nu.

Kramelikraaam.

soffie

17 Nov 2013 19:38

mumsigt med kolor i olika smaker...

Kommentera

Publiceras ej