Håkan Hellströms Valborg!

2kommentarer

Så jäkla bra text!
 
 
 
Änglarna har åkt på pisk
Gårdarna är grönsvarta
Och i Azalea kan man inte ungdå att bli kär
Där går en som svär att allt du gör är gott
Ja, jag är din
Om du vill ha en idiot lägg din hand i min
Lägg din hand i min

Har ingen plats att kalla hem
I detta pissiga vårregn
Ett förortsgäng kapar en spårvagn hem
I vårkvällen
Provsmakar livets heroin
Och om du någonsin
Vill ha en idiot lägg din hand i min
Lägg din hand i min

Du kanske aldrig når det du vill nå
Men du når mig
Du kanske aldrig får den du vill få
Men du får mig
 
 
Nattliga funderingar!
 
 

2 kommentarer

AnnaKK

24 Nov 2013 14:49

Och en helt underbar melodislinga också, tycker jag! :-) Nynnar på den lite allt som oftast faktiskt!!

Men idag småsjunger jag på allehanda gamla Nationalteatern-låtar! Råkade se "Så mycket bättre" på tv igår, och det var Ulf Dagerbys dag. "Livet är en fest"!!! :-D

Spanaren

25 Nov 2013 13:11

Wow vilket vackert foto!!!!!
/kram

Kommentera

Publiceras ej