Löploppet

4kommentarer

Det sägs att bästa motivationen till att börja löpträna är att anmäla sig till ett löplopp. Om jag nu hade varit rustad för rus så finns det ju några att välja på i helgen. Kungsholmen runt Stockholm 21 eller 10 km, Näsetloppet Göteborg 10,6 km , Springtime Helsingborg 5 eller 10 km och så Lidingö Ultramarathon 50 eller 26 km. Pratade med en tjej i veckan som tränar inför ett lopp hon ska springa nu i vår, hon tyckte det var så skönt att hon kommit igång och att det gav så mycket. Jag vet precis vad hon snackar om, det är bara den där uppförsbacken innan man kommer dit som är jobbig. Som det känns just nu så har jag gjort ett klokt val som nöjer mig med en hundrunda innan det är dags för sängen efter nattens jobb. Men man ska aldrig säga aldrig.
 
 
 
Idag är det fredag..... på riktigt!
 
Trevlig dag :-)

4 kommentarer

♥ Carina ♥

03 May 2013 14:31

Så motiverad kommer jag aldrig att bli så jag anmäler mig till ett löplopp, haha. Jag gillar inte att springa. Nä promenader får räcka för mig :)
Jag tycker du gör det bra som tar en hundrunda innan sängdags, vet ju att vid den tiden lockar sängen något oerhört :)
Kram och trevlig helg!

Spanaren

03 May 2013 14:47

Tre fina bilder igen *njuter*
Detta par skulle jag allt vilja äga.
Mitt dåliga knä sedan i höstas gör så att jag inte kan springa. Inte för att jag skulle springa några lopp men ... Ha en bra dag/kram

Anonym

03 May 2013 23:14

Fniss vad skojiga de såg ut, jag lovar att jag aldrig ska ställa upp i ett löp lopp,fniss men Iof jag ska va med i vår ruset men då ska jag gå runt å detär inte jag som har anmält mej utan jobbet,
Hundrundan tycker jag. Lät perfekt, kramen

Annelie

04 May 2013 17:35

Margaretha loppet är ju snart med 😉 där ska jag springa!

Kommentera

Publiceras ej