15 timmar och 37 minuter

4kommentarer

Idag gick solen upp 05:06 och så förväntar jag mig att den inte försvinner före 20:43. Det är idag ljust hela 15 timmar och 37 minuter. Det är 2 timmar och 15 minuter mera än för exakt en månad sedan och om ytterligare en månad så kan vi plussa på 1 timme och 4 minuter. Bilrutorna fick skrapas även idag för de som behövde. Solen skiner och det är jag mycket nöjd över. Nu är det lika bra att jag skyndar mig, tycker att det luktar kladdkaka från de nordliga vindarna. Mums mums :-)
 
Gozzis lördagsgodis!
 

Önskar dig en härlig lördag!
 
:-)
 

4 kommentarer

Ailas

04 May 2013 11:22

Härlig lördag skall det bli! Tvätt på gång och så blir det lite trädgård också och senare god mat.

Kanonväder = kanonlördag!

Kram

Inger Maryissa

04 May 2013 15:06

Visst är det härligt hur mycket ljusare det har blivit nu och dagarna känns längre
kram och ha en fin fortsatt helg

S

04 May 2013 15:42

Det välsignade ljuset!

Ha en skön helg!

Soffie

04 May 2013 20:21

Mm älskaren här tiden vi har nu,när mörkret kommer skulle jag vilja vara en Björn som går i idé, kramen

Kommentera

Publiceras ej