Underbara sol!

4kommentarer

Packade en liten fikakorg idag för att ta mig en tur ut på vandringsleden. Naiv som jag var tog jag gympaskor på mig men som tur var dubbla sockar. Det var lite mer snö i skogen än här på ön insåg jag när vi kom fram där vi skulle börja gå. Konstig nog så hade flera än jag kommit på denna mycket briljanta idé att besöka skogen idag. Den upptrampade stigen i snön var ju bra med tanke på mitt skoval. Kan ni föreställa er så skönt det var. Ärligt, så störde jag mig inte på all snö eftersom jag kunde se slagen som djuren gjort på sin vandring, sökande efter mat. I en liten solglänta satte jag mig för att mumsa på mina godsaker jag plockat med mig. Gozzi satt med nosen i vädret och sniffade efter hunden som troligtvis gått på stigen bara en stund innan oss.
 
 
 
 
 
Strålande sol i morgon också :-)

4 kommentarer

Annika

31 Mar 2013 22:05

Vilka fina bilder. Ha nu ett bra slut på Påsken och en fin vecka. Kram.

TantGlad

01 Apr 2013 11:35

Visst är det väl bara sååååå skönt och vackert i skogen. Man blir så lugn av att vara i naturen. Vackra stilfulla bilder som innehåller massor av lugn och energier.
Ha nu en kanonmåndag. Själv ska jag ta kaffekoppen och en tidning och sätta mig ute vid väggen och Solen.
Soliga måndagskramar från ett fint sundsvall.

Per-Anders

01 Apr 2013 13:03

Härliga vårbilder. Ska ta mig ut i solen jag också.

Inger Maryissa

01 Apr 2013 13:48

Fina bilder från er promenad
kan tänka mig det var fint i vårsolen
kram

Kommentera

Publiceras ej