Ring ring, bara du slog en singnal!

2kommentarer

I tisdag så ringde sonen för att berätta att allt är så bra och att han trivs som fisken i vattnet.
Nu är brädan inhandlad och träningen påbörjad. Eftersom han har lovat att lära lillasyster att surfa när hon kommer gäller det att ligga i nu. Vem vet....kanske ni kommer att få se ett foto med mig surfande också.
Redigeringsprogram finns ju om inte annat.
 
För vår skull hade han ju kunnat ta på sig lite mera kläder och inte sett så nöjd ut.
 

Önskar dig många underbara dagar <3
 
Kramar till dig, härliga Dennis!

2 kommentarer

AnnaKK

21 Mar 2013 13:08

Ser onekligen ut som livet på en pinne - eller bräda, menar jag! :-D

Här försöker faktiskt solen att kika fram mellan snöflingorna nu, men jag undrar om den verkligen kommer att lyckas med det...

Själv väntar jag fortfarande på att få tillbaka min tenta - däremot har den nya lagts ut i dag, helt enligt tidsplanen, så det är väl bara till att sätta tänder i den nu då... Suck! <:-)

Det jag höll på att sy på fotot i gårdagens blogginlägg var ett örngott. Mer avancerat än så får det inte vara - ännu så länge! Vore dock jättekul att nångång lära sej sy "på riktigt". :-D

Ullsag

21 Mar 2013 16:40

Tror inte du behöver någon redigering det blir nog bra ändå.
Varför mer kläder, snygg att se på.:) Det verkar ju varmt också.

Kram

Kommentera

Publiceras ej