Mörkerfotografering

5kommentarer

En kompis och jag traskade ut i fullmånenatten på Trossö för att testa lite mörkerfotografering som vi pratat om att vi borde prova på. Vi körde runt till lite olika ställen som vi tyckte verkade bra att föreviga i mörkret. Väldigt roligt måste jag säga, men nästa gång så tror jag att det får bli lite varmare ute även att vi hade mycket kläder på oss så hjälpte inte det. Alla är vi barn i början, även att jag hann med att testa lite olika inställningar på egen hand så ska det nu bli kul att läsa på till nästa mörkerfotografering. Alltid kul att prova något nytt.
 
 
 
Jag hörde om vädret för en stund sedan,
det kalla ska hålla i sig. Länge!.
 

Nu måste jag förbereda mig för min
avfärd till Blåkulla. Lite att stå i :-)
 
Hoppas vi ses där!
 
 

5 kommentarer

Inger Maryissa

28 Mar 2013 13:51

Mycket fina foton !
kram och Glad Påsk

♥ Carina ♥

28 Mar 2013 14:14

Fina bilder. Du är duktig bakom kameran :)
Ses sen då ;)
Kram och Glad Påsk!

Anonym

28 Mar 2013 21:30

Fina bilder! Glad Påsk!

Anonym

28 Mar 2013 21:39

wow va häftigt å lite kusligt med att fota i fullmånens sken.fina bilder, kram

Emma

29 Mar 2013 08:12

Har du något tips på ett lång zoom objektiv? :)

Kommentera

Publiceras ej