Konstig dröm!

2kommentarer

Jag drömmer och drömmer nätterna igenom. Ibland är jag helt slut då jag vaknar efter att ha varit på parmiddag eller börjat jobba på nya ställen. Jag drömmer även om hus i olika sammanhang. Inatt har jag firat midsommar och då skulle det lekas. Jag var tvungen att leta upp en toalett innan jag skulle leka och detta tog sin tid eftersom jag först gick in en kyrkliknande byggnad där någon skulle råna mig. Efter mycket om och men så hittade jag en toa men jag kunde inte uträtta mina behov på den och det kunde jag inte på någon av de andra två toaletterna som jag besökte. Jobbar man inom vården så vet man vad man gör med personer som själva inte kan tömma blåsan. Så där satt jag på toan och spolade vatten och försökte med allt och blev mer och mer orolig över situationen. Som tur var så vaknade jag innan det var försent, för det var inte i drömmen jag behövde gå på toan. Snacka om att vara trött!
 
 
Många lediga dagar kvar
och solen skiner.
 
:-)

2 kommentarer

♥ Carina ♥

18 Jun 2013 14:52

Det var allt en jädra tur att du inte kunde kissa där i drömmen.
Då kanske det blivit blött i sängen ;)
Kram i solen!

Inger Maryissa

20 Jun 2013 16:15

Ja, man kan verkligen ha konstiga drömmar ibland
och jag drömmer ofta mycket också och även liknande drömmar som dig
kram

Kommentera

Publiceras ej